Art arda 3 yıldır CIIE’ye katılan sayılı şirketlerden biri olan KFC Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkanı Birol Celep, Çin Medya Grubu’na verdiği röportajda, “4. CIIE, Çin piyasası hakkında bilgi edinilmesini sağlayan bir pencere olduğu gibi, Çin’deki tüketim kültürünün doğru şekilde kavranmasını sağlayan önemli bir kanal. Dolayısıyla CIIE’ye katılmaktan hiç vazgeçmedik.” dedi.
Daha önceki fuarlara ortakları aracılığıyla katılan KFC Gıda, bu yılki organizasyona ise Çin şubesiyle katıldı.
Şirketin Satış Müdürü Neşet Mehmet Keçecioğulları, geçen yıl Çin’de şube açtıklarını hatırlatarak, bu yılki fuara doğrudan şirket adına yapılan katılımın kendileri için çok önemli olduğunun altını çizdi.
Her yıl fuara yeni ürünlerle katıldıkları bilgisini veren Keçecioğulları, Çinli tüketicilerin şirketin ürünlerini daha iyi tanıyabilmeleri için WeChat ve Weibo gibi Çinli sosyal medya platformları üzerinden promosyon yaptıklarını, bu sayede nihai tüketiciye doğrudan iletişim kurabildiklerini ifade etti.
Birol Celep, “Şirket olarak CIIE’ye katılmakta ısrarcıyız. Bu platform sayesinde Çin piyasasıyla ve Çin’deki tüketim kültürü ve alışkanlıklarıyla bağımızı korumayı umuyoruz.” ifadelerini kullandı.
COVID-19 salgınının dünya düzenini derinden değiştireceğine işaret eden Celep, bu tarihsel değişimin bir parçası olarak, Çin piyasasını daha doğru anlamak için Çin’deki gelişmeleri ve değişimleri yakından izlediklerini söyledi.
Salgın sonrasında gıda sektöründe “patlama” yaşanmasını beklediklerinin altını çizen Celep, “Salgın sonrasında Çinli tüketiciler seyahat etmek ve tüketim yapmak isteyecek. Bu gayet doğal. Dolayısıyla söz konusu ‘patlama’yı dört gözle bekliyoruz. ‘Patlama’ etkisindeki büyümeden sonra, bazı ürünlerimize tüketicilerin akın edeceğini düşünüyoruz.” dedi.
Celep, CIIE’nin Çin piyasasını anlamak için çok iyi bir pencere olduğunu sözlerine ekledi.
Kaynak : CMG
Yorumlar