Genelİş DünyasıTeknoloji

Çin’in ikonik sedan markası Hongqi, ilk çeyrekte satışlarını artırdı

0
FAW-Hongqi S9 konsept otomobili, 10 Eylül 2019'da Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen Almanya Uluslararası Otomobil Fuarı (IAA) 2019'un ilk basın gününde sergileniyor. (Xinhua / Lu Yang)

FAW Group’a göre marka, bu dönemde yıllık %180 artışla 70.000’den fazla araç sattı. Grup kaynaklarından yapılan açıklamada, yeni enerji araçlarının üretim ve pazarlamasına bu yıl öncelik verileceğini belirtildi.

Bu arada grup, Hongqi markalı araç satışlarını geçen yıla göre ikiye katlayarak 400.000 adede çıkarmayı planlıyor.

Çin’in ikonik sedan markası olan ve “Kırmızı bayrak” anlamına gelen Hongqi, 1958’de kuruladu ve döneminde ulusal kutlamalar için geçit töreni aracı olarak kullanıldı.

1953 yılında Jilin Eyaletinin başkenti Changchun’un kuzeydoğu şehrinde kurulan FAW Group, Çin’in otomobil endüstrisinin beşiği olarak kabul ediliyor.

Çin, sınır ötesi işlemler için dijital yuan’ı araştırıyor

Önceki Haber

Çin Pamuk Derneği, Sincan’ın tekstil ve giyimindeki tüm kısıtlamalara karşı çıkıyor

Sonraki Haber

Şunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Daha Fazla Genel