Sektördeki bir araştırma ajansı olan CNG tarafından yayınlanan bir rapora göre, Çin’in mobil oyun pazarının satış geliri, geçen ay yıllık %6,62 artışla 18,2 milyar yuan’ı (yaklaşık 2,8 milyar ABD doları) aştı.
Ancak CNG, aylık bazda satış gelirinin Temmuz ayında yüzde 6.28 düştüğünü söyledi.
Verilere göre, Çinli mobil oyun geliştiricilerinin geçen ay denizaşırı işlerden elde edilen satış gelirinde bir ay öncesine göre yüzde 9,24 artarak yaklaşık 1,65 milyar ABD doları elde etmesiyle denizaşırı pazar patlamaya devam ediyor.
Daha önceki veriler, Çin’in mobil oyun pazarının geçen yıl hızla büyüdüğünü gösterdi. Satış geliri, 2020’de bir önceki yıla göre yüzde 32,61 artarak 209,68 milyar yuan olarak gerçekleşti.
Yorumlar