Dünyaİş DünyasıTeknoloji

Kanton Fuarı, Çin’in Guangdong kentinde çevrimiçi olarak sona eriyor

0

Fuar sözcüsü Xu Bing, Kanton Fuarı’nın yalnızca küresel endüstrinin tedarik zincirinin engellenmesine katkıda bulunmadığını, aynı zamanda dünya ticaretine ve küresel ekonomik iyileşmeye güçlü bir ivme kazandırdığını söyledi.

DAHA FAZLA DİJİTALLEŞTİRİLMİŞ

Geçen yıl Haziran ve Ekim aylarında düzenlenen iki sanal etkinliğin ardından fuar üçüncü kez online olarak düzenlendi. Katılımcı şirketler de artık müşterileri çekmek için dijital yöntemler kullanma konusunda daha deneyimli.

Fuarın canlı yayını toplam 880.000 izleyiciyi çekti ve her canlı yayın programının ortalama izleyici sayısı bir önceki oturumun aynı dönemine göre yüzde 28,6 arttı.

Guangzhou Kimyasallar İthalat ve İhracat Şirketi’nden Li Min,” Fuarın önceki çevrimiçi oturumlarına kıyasla bu yıl iyi hazırlandık, çünkü dijital pazarlamayı daha iyi anlıyoruz. Bu yüzden aldığımız siparişler beklentilerimizi çok aştı ” dedi.

Li, müşterilerin alışkanlıklarını ve ürün özelliklerini dikkate aldıktan sonra şirketin, bu yıl satışlarını 2 milyon yuan (yaklaşık 308.000 ABD doları) artırmasına yardımcı olan üç dakikalık kısa video pazarlamaya odaklanmayı seçtiğini sözlerine ekledi.

2007’den bu yana Kanton Fuarı’na katılan bir Fransız alıcı olan Fabien Dessaint, Kanton Fuarı’nın dijital kurulumunu etkileyici olarak övdü ve web sitesinin çok kullanıcı dostu olduğunu ve izleyicilerin ürünleri dijital pazarlama açısından görmelerini sağladığını söyledi. “İhtiyacımız olan ürünü bulduktan sonra, tedarikçi ile anlık mesajlaşma yoluyla sohbet edebiliriz. Ayrıca bir görüntülü görüşme için randevu ayarlayabilir ve katılımcıların ürünlerini ve üretim hatlarını canlı yayınlamalarını sağlayabiliriz” diye ekledi.

KARŞILIKLI FAYDALAR

Kovid-19 salgını patlak vermemiş olsaydı fuar için Guangzhou’da olacağını söyleyen Dessaint, “Çin’deki etkinliklerimizi ertelemek zorunda kaldık, ancak mal ithalatı sayesinde ciromuz arttı. Fransa’daki e-ticaret Kovid-19 krizinden faydalandı” dedi.

Yıllardır Kanton Fuarı’na katılan İsveçli bir alıcı Simon Borg için fuar, yerel pazarın artan talebini karşılamak ve günlük tüketim malları satın almak için önemli bir platform.

“Fuar çevrimiçi gerçekleştirilse bile, alıcılar bulut tabanlı sergiler ve canlı yayın programları aracılığıyla Çinli şirketlerin en son ürünlerini bulmaya devam ediyor,” diyen Borg, Çin’deki büyük iş fırsatlarının yanı sıra yüksek kaliteli ürünlerini de tebrik etti.

Fuar süresince dünyanın 32 ülkesinde toplam 44 sanal eşleştirme ve imza töreni etkinliği veya “Bulutta Promosyonlar” başlatıldı.

Çin Başbakan Yardımcısı reformu derinleştirme çabalarını vurguladı

Önceki Haber

Çin, ülke çapında tüketim kampanyası başlatacak

Sonraki Haber

Şunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Daha Fazla Dünya